понеделник, 3 март 2008 г.

130 години от Освобождението на България !

За памет и поука.

http://www.vbox7.com/play:b44c0281

3 март - Национален празник на България

Тези следващи редове са за всички който казват, че се "сещаме" за България само на датата 3 Март.
Нека сведем глави, и след това гордо да ги вдигнем- защото сме Българи!Но нека имаме памет и поука!
Всичко е в нас самите. Промяната започва отвътре - навън... От нас към всичко останало.
Нека правим нещо. Нека си спомним-

Тъй рече Апостола:


"Ако спечеля - печеля за цял народ - ако изгубя, губя само мене си!"

"Ако е за Българско, то времето е във нас, и ние сме във времето, то нас обръща и ние него обръщаме"

"Да бъдем равни с другите европейски народи зависи от нашите собствени задружни сили"

"Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност"

"Ще има едно знаме, на което ще пише: „Свята и чиста република.“

„За Отечеството работя, байо! Кажи ти мойте и аз твоите кривини, па да се поправим и всички да вървим наедно.“

„Аз съм посветил себе си на отечеството си още от 1861-о да му служа до смърт и да работя по народна воля…“

„Историята ни няма да прикачи заслугите ми на другиму.“„Дързост и постоянство!“„Аз съм се посветил на отечеството си жертва за освобождението му, а не да бъда кой знае какъв.“

„Днешният век е век на свободата.“

Няма коментари: